Webshop app

Webshop app

Online bestellen, wat groeit het aantal webshop gebruikers snel! Sinds de lancering van onze vernieuwde webshop in 2019 zijn wij niet stil gaan zitten. De branche ontwikkelt zich online en met de komende internetgeneraties wordt het internet steeds belangrijker. Als moderne groothandel willen wij mee met de tijd waardoor wij een webshop app hebben gelanceerd. Onze klanten krijgen via meldingen op hun mobiele telefoon alle nodige informatie (zoals levertijd) tijdens het bestelproces. Het maakt niet uit op welke manier de klant zijn bestelling plaatst, de informatie blijft beschikbaar. Wanneer de klant onze app download maar een aanvraag doet via de binnendienst of via mail, krijgt hij alsnog de meldingen via zijn telefoon zodat hij deze nooit meer mist. De webshop app biedt ook een totaaloverzicht van offertes en orders en met één druk op de knop wordt een offerte omgezet naar order!

Telefoon Met App

Metaal online
Naast de vraag naar bestellen buiten kantooruren via de webshop, onderzochten wij ook op welke manier onze klanten dan het liefst bestellen op dat moment. Vaak kregen wij de reactie dat het fijn zou zijn als dit gemakkelijk via een mobiele telefoon kon, die heeft men immers altijd bij zich. Met een veranderende markt en de komende internetgeneraties, zijn wij gaan nadenken over een goede oplossing. Als moderne groothandel willen wij mee met de tijd op onlinegebied en digitaliseren met moderne tools en ontwikkelingen.

Webshop app om snel een bestelling te plaatsen
Door te kiezen voor een app hadden we de vrijheid om een makkelijkere versie van de huidige desktop webshop te maken. Onze klanten wilden makkelijk en snel kunnen bestellen en met die twee punten als doel, konden wij een uitgeklede mobiele versie maken van de huidige webshop. Enkel het nodige om te bestellen wordt getoond maar ook biedt de webshop app een overzicht van alle offertes en orders die zij hebben geplaatst, ongeacht de manier van bestellen (telefoon, email, webshop, app).

Snel bestellen via uw persoonlijke bestelmenu De persoonlijke afspraken die u met ons maakt, zijn verwerkt in het systeem en gekoppeld aan uw persoonlijke inlogcode. Heeft u materialen die u vaak nodig heeft? Dan zetten wij deze in een ‘snelmenu’ speciaal voor u zodat u niet door de webshop hoeft te klikken maar deze in een persoonlijk menu direct te bestellen zijn met één druk op de knop.

Pushbericht
Push1

Uw levertijd krijgt u direct via een melding op uw telefoon

Met de lancering van het 6 step service model in 2019, hadden wij onze webshop omgetoverd tot online plek met alle informatie over uw offertes, orders en levertijden. Echter moest u altijd via de computer inloggen of u mailbox doorzoeken om te kunnen zien wanneer uw offerte was gemaakt of op welk tijdstip we kwamen leveren. Onze klanten vergaten wel eens te kijken waardoor zij deze belangrijke informatie dus misten. Omdat wij onze klanten zoveel mogelijk willen ontzorgen wilden wij dit graag makkelijker maken. De webshop app zorgt ervoor dat wij onze klanten via hun mobiele telefoon op de hoogte kunnen houden van de vorderingen in het bestelproces. Zo krijgt de klant een melding via zijn telefoon wanneer zijn offerte is gemaakt, wanneer zijn order is gemaakt en op welk tijdstip wij komen leveren! Deze informatie ontvangt hij ook nog volgens de oude manier (email en webshop) maar nu ook via zijn telefoon. Hij mist hierdoor nooit meer een belangrijke melding!

Offertes direct omzetten naar order Ook kunnen klanten de offerte die zij via de webshop, telefoon, email of app hebben aangevraagd, gemakkelijk omzetten in order via één druk op de knop. Mocht de klant dus bijvoorbeeld een aanvraag doen via de mail, dan krijgt hij via zijn mobiele telefoon een melding wanneer zijn offerte is gemaakt. Hij kan deze dan inzien in de app en indien gewenst direct op de bestel knop klikken!

Bestellen

Heeft u al een inlogcode?

Inlogcode aanvragen